Ulla Grue begyndte sin karriere som bankelev i Privatbanken i Hvalsø. I 1979 forlod Ulla den lille stationsby, og flyttede ned til sin kæreste, nuværende mand, i Næstved. Her blev det bl.a. til en ansættelse hos Byggematador Bøje Nielsen, senere BRFKredit og tilbage i Næstved igen hos en lokal advokat. I 1987 startede Ulla som ejendomsadministrator i MultiAdministration tæt på de lokaler, hvor LEA Ejendomspartner i dag har til huse:
”I begyndelsen af 1998, efter 11½ år på samme stol, syntes jeg, at der skulle ske noget andet, og jeg stoppede i MultiAdministration. Dog vidste jeg ikke lige, hvad det nye kapitel skulle indeholde. Ret hurtigt blev jeg kontaktet af Kirsten Hansen fra Næs-Administration om mulighed for at blive ansat der. Umiddelbart havde henvendelsen ingen interesse, men jeg sagde nu ja tak alligevel, da jeg kendte Kirsten godt fra tidligere. Jeg lovede dog mig selv, at det kun ville være for en kort periode, men jeg kom aldrig videre ” griner Ulla Grue og fortsætter:
”Det er underligt at kigge tilbage og se, at der nu er gået 25 år – hvor blev de år lige af? Men jeg er da virkelig glad og stolt over den tillid, der er vist mig gennem årene. Der er sket meget i løbet af de 25 år, hvor vi har skiftet adresse flere gange, skiftet ejerskab/navn og er gået fra at sidde to ansatte til i dag at være omkring 25 medarbejdere her i LEA Ejendomspartner i Næstved. En længere rejse, som jeg har givet mig gode oplevelser undervejs.”
LEA Ejendomspartner er 100% ejet af EDC Poul Erik Bech-koncernen. Med kontorer i Kolding, Odense, Næstved og København K administrerer LEA Ejendomspartner foreninger og ejendomsporteføljer over hele landet.
Der skal hamskifte til
LEA Ejendomspartners historie går tilbage til 1978, hvor EDC Poul Erik Bech også blev etableret, og fra første færd var ejendomsadministration en del af forretningen. Denne del blev senere udskilt i et nyt selskab, som således blev til LEA Ejendomspartner. Ulla Grue siger:
”Der er sket meget i branchen i de sidste 25 år. Alt er meget mere kompliceret i dag, og der stilles store lovmæssige krav, hvilket indebærer, at vi hele tiden skal være ajour på stort og småt. Men det er nok også det, der er spændende og har holdt mig fast i jobbet. Og så selvfølgelig mine mange dejlige kollegaer og de tætte og gode relationer, som jeg har fået til kunder og andre fra branchen igennem 25 år her – og mere end 35 år i branchen.”
Jubilæet fejres internt i afdelingen.