Thomas Hempler Toxman kom første gang til EDC Poul Erik Bech Helsingør i 2014. Dengang var det som ejendomsmægler, og selvom ansvarsområderne nu bliver nogle andre, er det ikke noget, der skræmmer den tidligere premierløjtnant af reserven – nærmest tværtimod:
“Jeg er meget glad for at være optaget som partner i EDC Poul Erik Bech Helsingør. Jeg har længe villet skabe noget og skubbe til en positiv udvikling, så da muligheden opstod for at blive partner i EDC Poul Erik Bech Helsingør, kunne jeg ikke sige nej. Boligbutikken har et stort potentiale og dygtige og dedikerede medarbejdere, som jeg glæder mig til at samarbejde med nu og i fremtiden,” siger Thomas Hempler Toxman og fortsætter:
“Vi begynder en ny rejse for boligbutikken, som er meget spændende. Jeg ser frem til at skabe et stærkt samarbejde med min partnerkollega, Søren Blom Hesselhede, der forhåbentlig vil bane vejen for en positiv udvikling. Det er vigtigt for os at hjælpe og udvikle de unge mæglere og trainees med vores viden og erfaring, så vi kan skabe et solidt fundament og et endnu bedre miljø, hvor kompetencer, sammenhold og gode relationer er i fokus. Sådan skaber vi de bedste forudsætninger for at lykkes.”
EDC Poul Erik Bech er Danmarks største og eneste landsdækkende ejendomsmæglervirksomhed og består af mere end 80 boligbutikker, 19 erhvervscentre og har over 600 medarbejdere.
Lokalområdets mand
I EDC Poul Erik Bech Helsingør kommer Thomas Hempler Toxman til et energisk team, der stræber efter at vinde kundernes gunst i Hornbæk, Ålsgårde, Helsingør, Snekkersten, Espergærde og Humlebæk. Thomas har i mange år været et aktiv for det lokale idrætsliv i området og har to børn, der går på de lokale skoler i Espergærde og Helsingør – og det giver en stor fordel:
“Jeg kommer til afdelingen med mange års erfaring fra branchen og et stort netværk fra mine tidligere år i boligbutikken samt fra lokalsamfundet. Min hustru er opvokset i Espergærde, og vores hverdag foregår i Helsingør og Espergærde med børnenes skole og fritidsaktiviteter. I vores branche er det altid en fordel at kende kunderne, så de ved, hvem man er, og hvad man står for. Jeg vil i hvert fald bidrage med professionel rådgivning og garantere, at vi holder, hvad vi lover. Kunderne skal føle, at de er med i hele processen, og det begynder ved første ankomst til boligbutikken, hvor de kan forvente en varm velkomst, højt humør og en lun kop kaffe,” siger Thomas Hempler Toxman.