Erfarne specialister og lokale salgsteams
Vores to projektafdelinger har gennem en lang årrække oparbejdet indgående erfaring med projektsalg og volumenudlejninger. Vi har derfor udviklet processer, systemer og know-how som sikrer, at I føler jer i trygge hænder undervejs i processen. Vores specialister vil varetage de overordnede linjer, mens den lokale boligbutik udgør et stærkt salgsteam, som kender den lokale efterspørgsel og kan være på pletten til Åbent Hus – hver gang.
Identifikation af målgrupper
Gennem vores researchafdeling kan vi gennemføre analyser, som identificerer målgrupper for et konkret projektbyggeri og dermed optimerer projektet, hvad angår aptering, salgs-/lejepriser, mv. Analyserne kan blandt andet være:
- Analyse af økonomisk råderum i området
- Markedsanalyser, herunder spørgeskemaundersøgelser af relevante målgrupper
- Demografiske analyser, herunder befolkningsfremskrivninger
- Analyse af transportmønstre og transportformer
- Analyse af efterspørgslen i et område, på baggrund af data fra vores Køber-/Lejerkartotek
Innovativ, digital markedsføring – med løbende optimering
Vi har et stort in-house marketingteam, som har øje for nye digitale muligheder. Eftersom data er en stor del af vores DNA, bruger vi vores databaser til at målrette boligerne til de målgrupper, vi har identificeret for projektet. Vi laver kampagner på tværs af digitale og offline medier, som sikrer, at man ligger en tand bedre end områdets øvrige projektbyggerier. Vi tilbyder blandt andet:
- Identitiet og storytelling, som sikrer at projektet tiltaler målgruppen og skiller sig ud fra konkurrerende projekter
- Lead-optimeret website
- Leadgenerering før projektets lancering via hhv. Google og sociale medier
- Nyhedsbreve
- Offline kampagner såsom outdoor og aviser
- Målrettede kampagner på de sociale medier, med brug af unikke data fra EDC’s databaser
- Udarbejdelse af film, testimonials, mv.
- Samarbejde med influencers
- Moderne indretning af prøveboliger, der matcher stilen for den målgruppe, vi har identificeret
- Salgsmaterialer i bedste kvalitet
- Events til at tiltrække lejere eller købere
En af vores helt store styrker er, at vores marketingspecialister sidder in-house. Når der løbende afholdes Åbent Hus får marketingafdelingen feedback fra mæglerne om blandt andet de fremmødte personers demografi, og hvad deres kommentarer var. På denne baggrund kan vi optimere de online kampagner, så de matcher den målgruppe, der rent faktisk møder op, samt de parametre, de anser som styrker for projektet. Således sikrer vi, at jeres marketingkroner bliver brugt bedst muligt – og hvor konverteringerne er.
Salg til investor
Gennem vores stærke netværk til danske og internationale aktører, kan vi formidle et projekt til investorer i markedet.
Ejendomsadministration
Som en ekstra fordel kan vores datterselskab, LEA Ejendomsadministration, varetage den efterfølgende ejendomsadministration af både lejemål, studieboliger, porteføljer eller erhvervslejemål. LEA Ejendomspartner er repræsenteret på fire lokationer og dækker således hele Danmark.